Promocje
ZNÓW SIĘ RODZI, MOC TRUCHLEJE  Arka Noego CD
ZNÓW SIĘ RODZI, MOC TRUCHLEJE Arka Noego CD
15,00 zł 11,00 zł
szt.
KRÓLESTWO  (Randy Alcorn)
KRÓLESTWO (Randy Alcorn)
46,00 zł 23,00 zł
szt.
REWOLUCJA 80/20
REWOLUCJA 80/20
39,50 zł 29,50 zł
szt.
CHCĘ BYĆ OCHRZCZONY  (Eric Lane)
CHCĘ BYĆ OCHRZCZONY (Eric Lane)
7,00 zł 5,00 zł
szt.
PRZYBYWA JEŹDZIEC  (Robert Liparulo)
PRZYBYWA JEŹDZIEC (Robert Liparulo)
42,00 zł 29,95 zł
szt.
DRAPIEŻCA  (Terri Blackstock)
DRAPIEŻCA (Terri Blackstock)
36,00 zł 26,00 zł
szt.
MROCZNA KOLEKCJA  (Ted Dekker)
MROCZNA KOLEKCJA (Ted Dekker)
34,90 zł 29,95 zł
szt.
DEADLINE  (Randy Alcorn)
DEADLINE (Randy Alcorn)
49,00 zł 29,95 zł
szt.
CHRZEŚCIJANIN czasopismo nr 10-12/2019
CHRZEŚCIJANIN czasopismo nr 10-12/2019
10,00 zł 5,00 zł
szt.
EWANGELIA POJEDNANIA  (Kenneth E. Hagin)
EWANGELIA POJEDNANIA (Kenneth E. Hagin)
8,00 zł 5,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

SIŁA NAWYKU (Charles Duhigg)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 44,90 zł 44.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: PWN
Kod produktu: ISBN 9788377052709

Opis

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.

Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw ... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?

Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?

Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?

W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?

Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?

Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

 

Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times

 

Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times

 

Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy

Tłumaczenie na 31 języków

 

Pierwszorzędna książka oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki -

The Economist

Dane techniczne

Okładka miękka, ze skrzydełkami
Autor Charles Duhigg
Format 14.5 x 20.5cm
Ilość stron 424

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl