Promocje
PRZYMIERZE I KRÓLESTWO  (Charles Simpson)
PRZYMIERZE I KRÓLESTWO (Charles Simpson)
40,00 zł 20,00 zł
szt.
NO LONGER MUSIC  NLM   EP
NO LONGER MUSIC NLM EP
15,00 zł 5,00 zł
szt.
WHATCHA LOOKIN' 4  Kirk Franklin & The Family  DVD
WHATCHA LOOKIN' 4 Kirk Franklin & The Family DVD
49,90 zł 34,90 zł
szt.
3 x KARTKA SKŁADANA
3 x KARTKA SKŁADANA
6,00 zł 5,00 zł
szt.
ANIELSKIE ROZMOWY  NOCĄ  (Jolanta Szwed)
ANIELSKIE ROZMOWY NOCĄ (Jolanta Szwed)
19,90 zł 9,95 zł
szt.
CZAS ŻNIWA. KOŚCIOŁY W NOWYM MILLENIUM  (Don Smith)
CZAS ŻNIWA. KOŚCIOŁY W NOWYM MILLENIUM (Don Smith)
10,00 zł 7,00 zł
szt.
SŁOWO. Ilustrowane wydanie Nowego Testamentu
SŁOWO. Ilustrowane wydanie Nowego Testamentu
59,90 zł 49,90 zł
szt.
GDZIE STOIMY  (William Robinson)
GDZIE STOIMY (William Robinson)
6,00 zł 4,00 zł
szt.
ZŁAMANE SYMBOLE  (Robert C. Shannon)
ZŁAMANE SYMBOLE (Robert C. Shannon)
3,00 zł 2,00 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zarządzanie innowacją SERIA: Harvard Business Review

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 69,00 zł 69.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Helion
Kod produktu: ISBN: 9788373619043

Opis

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.

Dowiedz się:

  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.

Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.

Dane techniczne

Okładka twarda, z obwolutą
Format 145 x 215 mm
Ilość stron 230

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl