Promocje
ALFA I OMEGA   CD
ALFA I OMEGA CD
25,00 zł 20,00 zł
szt.
SZUKAJĄC ALLAHA ZNALAZŁEM JEZUSA  (Nabeel Qureshi)
SZUKAJĄC ALLAHA ZNALAZŁEM JEZUSA (Nabeel Qureshi)
37,90 zł 27,90 zł
szt.
J.HUDSON TAYLOR. CZŁOWIEK W CHRYSTUSIE
J.HUDSON TAYLOR. CZŁOWIEK W CHRYSTUSIE
32,00 zł 28,00 zł
szt.
IDŹCIE WIĘC ...  (Mats Tunehag)
IDŹCIE WIĘC ... (Mats Tunehag)
6,00 zł 3,00 zł
szt.
KOŹMIŃSKI REAKTYWACJA
KOŹMIŃSKI REAKTYWACJA
49,00 zł 25,00 zł
szt.
MODLITWA ZMIENIAJĄCA ŻYCIE  (Robert Oh)  pakiet 5 szt.
MODLITWA ZMIENIAJĄCA ŻYCIE (Robert Oh) pakiet 5 szt.
124,50 zł 65,00 zł
szt.
DYNAMIKA KOŚCIOŁA
DYNAMIKA KOŚCIOŁA
10,00 zł 5,00 zł
szt.
POWTÓRNE NARODZINY  (Tadeusz Adamczak)
POWTÓRNE NARODZINY (Tadeusz Adamczak)
9,90 zł 6,90 zł
szt.
SZTUKA NIE POTRZEBUJE USPRAWIEDLIWIENIA
SZTUKA NIE POTRZEBUJE USPRAWIEDLIWIENIA
5,00 zł 3,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

SUSTAINABILITY W BIZNESIE CZYLI PRZEDSIĘBIORSTWO PRZYSZŁOŚCI

  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 35,00 zł 69,90 zł 35.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Poltext
Kod produktu: ISBN: 978-83-7561-046-8

Opis

Zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania

Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone jest z ideą zrównoważonego rozwoju, tymczasem może mieć zupełnie nową, dopełniającą racjonalność. Jaką? Sustainablity to nowatorski pomysł na biznes trwały, odnawialny, zdolny przetrwać różne okoliczności, biznes, którego procesy zapewniają mu witalność w nieprzewidywalnym i turbulentnym otoczeniu.

Książka odpowiada w szczególności na następujące pytania:

•    Jak wyglądać będzie przedsiębiorstwo przyszłości? 
•    Co stanowi główne czynniki krytyczne jego sukcesu? 
•    Na czym polegają nowe paradygmaty w zarządzaniu? 
•    Jakie są konsekwencje teorii chaosu dla zarządzania? 
•  Na czym polega zarządzanie kluczowymi obszarami w przedsiębiorstwie, takimi jak: zmiana, zaufanie, innowacje, ekologia, wiedza, wirtualizacja, przywództwo, wartość ...

Te i wiele innych istotnych zagadnień wyjaśnia ta publikacja, którą odróżnia od innych pozycji na rynku kompleksowe, odważne i przyszłościowe spojrzenie na problemy zarządzania. Jest więc ona niezbędną pozycją dla Czytelników, którzy pragną być na bieżąco w nowych realiach zarządzania. 

Dane techniczne

Autor W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz
Format 165 x 235
Ilość stron 328
Okładka twarda

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl