Promocje
ZNALEŹĆ ULGĘ W DEPRESJI
ZNALEŹĆ ULGĘ W DEPRESJI
16,80 zł 10,00 zł
szt.
DOBRY JEST PAN
DOBRY JEST PAN
30,45 zł 25,00 zł
szt.
EWANGELIA W OBRAZACH
EWANGELIA W OBRAZACH
51,45 zł 39,00 zł
szt.
CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O JEZUSIE
CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O JEZUSIE
35,00 zł 25,00 zł
szt.
PERŁY WIECZNEJ MĄDROŚCI
PERŁY WIECZNEJ MĄDROŚCI
29,00 zł 21,00 zł
szt.
SKARBY OBIETNIC DLA CIEBIE
SKARBY OBIETNIC DLA CIEBIE
29,00 zł 22,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

PRZYGODY PRZEDSIĘBIORCÓW. 12 klasycznych opowieści ze świata biznesu (John Brooks)

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 59,00 zł 59.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Studio Emka
Kod produktu: ISBN: 978-83-64437-92-2

Opis

Prowadząc czytelnika od Wall Street do Main Street, John Brooks, wieloletni współpracownik New Yorkera, budzi do życia dwanaście klasycznych opowieści z życia świata finansów i korporacji Ameryki. Co wspólnego ma kosztująca Forda 350 milionów dolarów katastrofa finansowa znana jako Edsel, niewiarygodnie szybki rozwój Xeroxa, i skandale w General Electric i Texas Gulf Sulphur? Każda z tych historii jest przykładem tego, jak chwila sławy i rozgłosu definiuje znaną firmę. Te naprawdę godne uwagi, fascynujące opowieści są do dziś aktualne i pozwalają zrozumieć zawiłości również współczesnego życia korporacyjnego. Opowieści o Wall Street są dramatyczne, odkrywają machinacje i ulotną naturę świata finansów, a proza w reportażach Johna Brooksa jest żywa, wnikliwa i osobista. Niezależnie od tego, czy Brooks opowiada o zdumiewającym krachu z roku 1962, upadku znanej firmy maklerskiej czy śmiałych próbach amerykańskich bankierów, organizujących akcję ratowania brytyjskiego funta, współczesny czytelnik ma poczucie, że historia się powtarza. Tę wspaniałą kolekcję dopełnia pięć innych, równie fascynujących historii. Będą czytelnika bawić i uczyć. Przygody przedsiębiorców   to czysty diament - dziennikarstwo finansowe najwyższych lotów.

***
Inaczej niż w wielu książkach biznesowych autor nie instruuje, jak wygrać z konkurencją, pokonać rynek, zostać liderem. Brooks opowiada ciekawie, przytacza anegdoty, a wnioski każdy może wyciągnąć sam. Jest błyskotliwy i dowcipny. 
Witold Gadomski, "Gazeta Wyborcza" 

Dane techniczne

Okładka twarda
Autor John Brooks
Format 135 x 210 mm
Ilość stron 540

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl