OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY

Biznesowe
35
PLN
OSIĄGNĄĆ DOSKONAŁOŚĆ W SPRZEDAŻY
  • promocja
in_stock
Dostępność:
na wyczerpaniu
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 35,00 zł 59,90 zł
Cena netto: 33,33 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

ISBN: 978-83-61040-08-8

Producent:
MT Biznes

Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży

Z tej książki dowiesz się, jak:

  • sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji
  • zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy
  • przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje

Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy „nie zasługują na lojalność klientów” i „nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami”. Dlatego ta książka jest ci potrzebna – ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.
Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.

Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:
1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?
2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?
3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?
4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?
5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?
6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?
7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?

O AUTORACH

Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group – czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University.
Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach — między innymi w „Business 2.0”, „Selling Power” i „Across the Board”.

Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.
— Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation

Dane techniczne

Autor Howard Stevens & Theodore Kinni
Format 17 x 24 cm
Ilość stron 248
Okładka twarda

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl