MARKA PRZYWÓDZTWA (Dave Ulrich & Norman Smallwood)

Przywództwo
49.9
PLN
MARKA PRZYWÓDZTWA (Dave Ulrich & Norman Smallwood)
in_stock
Dostępność:
na wyczerpaniu
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 49,90 zł
Cena netto: 47,52 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

ISBN: 978-83-61040-79-8

Producent:
MT Biznes

Marka przywództwa Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa

Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.

W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.

Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:

- stworzyć cel dla marki przywództwa

- ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką

- zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa

- zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Dane techniczne

Autor Dave Ulrich & Norman Smallwood
Format 155 x 235 mm
Ilość stron 304
Okładka miękka, ze skrzydełkami

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl