Cenniki do pobrania


JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTAMI

Biznesowe
39.9
PLN
JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTAMI
  • promocja
in_stock
Dostępność:
na wyczerpaniu
Wysyłka w:
5 dni
Cena: 39,90 zł 39,90 zł
Cena netto: 38,00 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

ISBN: 978-83-61040-70-5

Producent:
MT Biznes

Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów – chwil, które decydują o zakupie, wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia? A może po prostu MAGIC?
W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Ich wspólną cechą jest rozmowa z klientem, a więc to, z czym każdy sprzedawca boryka się na co dzień. Diane Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC, przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności.
MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy. Albo nawet życia – wszak komunikacja jest podstawą naszej społecznej egzystencji.
Wielokrotnie sprawdzana i doskonalona metoda 33 kroków MAGIC pomoże ci ocenić, zmierzyć i rozwinąć zdolności komunikacyjne. W tej książce znajdziesz także wiele pomysłów na budowanie i umacnianie relacji w zespole oraz wiele praktycznych uwag dotyczących kompleksowego szkolenia pracowników w zakresie komunikacji.

O AUTORACH
Diane Berenbaum, wiceprezes i właściciel Communico Ltd. Uczestniczyła w tworzeniu i budowaniu mocnych i długotrwałych relacji z klientami firmy. Jest autorką i współautorką wielu naukowych artykułów, prowadzi szkolenia i prelekcje dla zarządów i pracowników działu obsługi klienta wielu firm od 25 lat.
Tom Larkin, wiceprezes i właściciel Communico Ltd. Jest autorytetem w dziedzinie obsługi klienta i zarządzania relacjami z klientami. Pracuje jako trener i edukator już od ponad trzydziestu lat. Prowadzi szkolenia dla kadry zarządzającej w wielu różnych dziedzinach gospodarki. 

OPINIE

Jak rozmawiać z klientami
 przedstawia koncepcję komunikowania się z klientami opartą na empatii, godności i robieniu tego, co należy. Wprowadzenie tych idei w życie sprawi, że klienci staną się entuzjastami twojej firmy
.

- Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer 

Dane techniczne

Autor Diane Berenbaum & Tom Larkin
Format 141 x 218
Ilość stron 288
Okładka miękka

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu

Virtualnetia.com - tworzenie stron internetowych

EDWA - Zegarki

Vimuz - Sklep muzyczny

AF - http://www.af.com.pl/

Sklep internetowy Shoper.pl